20/05/2011 El telèfon de l'informatiu
Ricard Fontanet fent campanya al mercat.
El Partit Popular de Palamós centra en el turisme bona part de les seves propostes per dinamitzar l'economia local i superar l'actual situació de crisi. Segons el seu cap de files, Ricard Fontanet, cal arranjar el passeig del Mar i donar més alternatives als milers de creueristes que arriben a Palamós a bord de vaixells turístics. Fontanet diu que el passeig del Mar és la postal turística més important de Palamós i que, per aquest motiu, se n'ha de tenir cura.Escoltem-lo.
CITA JOAN FONTANET 1
El cap de llista del Partit Popular de Palamós creu que el municipi ha de treure més rendiment a les escales dels creuers turístics.
CITA JOAN FONTANET 2
Els incentius fiscals a les empreses locals i la promoció del poligon industrial són altres mesures que proposa el PP de Palamós per dinamitzar l'economia del municipi.
Ricard Fontanet 1
Ricard Fontanet 2
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...