20/05/2011 Obres i Urbanisme
Obres al carrer de la Verge del Carme, avui.
Gairebé una tercera part de les obres de reforma urbana del projecte 'Palamós millora' ja es pot donar per acabada, segons la direcció tècnica de l'obra. Aquesta setmana s'ha estat asfaltant carrers a les Cases Noves i també a l'Eixample Nord. L'Ajuntament de Palamós reconeix que les obres porten un retard d'uns tres mesos però valora positivament el seu resultat.El regidor encarregat de coordinar el projecte 'Palamós millora', Joan Gea, ha explicat avui que ja s'ha certificat obra per valor d'1'2 milió d'euros. És a dir, obra acabada. Aproximadament un 30 per cent del total d'aquesta reforma urbana que afecta els barris de les Cases Noves, Mas Guàrdies i Eixample Nord de Palamós. Gea en fa una valoració molt positiva.
CITA JOAN GEA 1
Està previst que les obres s'acabin totalment cap al mes de setembre de l'any que ve. Joan Gea reconeix que porten uns tres mesos de retard, que es van acumular sobretot al començament de l'obra.
CITA JOAN GEA 2
Aquesta setmana s'ha donat la segona capa d'asfaltat als carrers de Pere Farreras, Mare de Déu de Montserrat i Hospital, entre Doctor Flèming i Verge del Carme. En d'altres carrers, Com ara Empordà, Verge del Carme o Jacint Verdaguer, entre Xaloc i Foment, s'ha fet una primera capa, pendent de finalitzar quan es pugin les tapes del clavegueram. Les voreres de tots aquests carrers ja s'han acabat. D'altra banda, també està enllestit el primer vial de vianants, el carrer de Galceran de Recasens. Queda, això sí, retirar les línies elèctriques i de telefonia aèries, feina que han de fer les respectives companyies.
Joan Gea 1
Joan Gea 2
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...