Detingut un policia local de Palamós per un aldarull a Barcelona.

18/05/2011 Successos


Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest passat cap de setmana un caporal de la Policia Local de Palamós, per una presumpta agressió a agents de la policia catalana. Els fets van passar a l’Estació del Nord de Barcelona, quan el caporal es trobava fora de servei. Segons els Mossos estava en estat d’embriaguesa i increpava la gent que hi havia a l’estació. Quan van arribar els agents, va reaccionar violentament fet pel qual el van detenir.Els fets van passar aquest darrer dissabte. El caporal, ja està en llibertat amb càrrecs i ara haurà d'anar a judici. El regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé, ha manifestat avui la posició municipal sobre aquest tema.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 1
Bartolomé ha valorat especialment que el policia local es posés ràpidament en contacte amb els seus superiors per donar-los explicacions del que havia passat.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 2
El detingut és un dels membres veterans de la Policia Local de Palamós i fa dos anys va ascendir al grau de caporal. L'Ajuntament ha volgut remarcar avui el seu excel·lent full de serveis. El caporal està actualment de baixa mèdica per una intervenció quirúrgica que li van fer recentment.


Alfons Bartolomé 1


Alfons Bartolomé 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...