11/05/2011 Societat
El Mas Guàrdies, encara en fase de rehabilitació.
Aquest vespre es presenta l’esborrany del reglament d’usos del Mas Guàrdies. La proposta s’ha elaborat en el marc d’un projecte de participació ciutadana i té com a finalitat definir els usos que es donaran a aquest espai, actualment en fase de rehabilitació. La presentació es fa a les vuit del vespre, a l’Espai del Barri.L'esborrany de reglament s'ha redactat mitjançant les aportacions sortides dels tallers de participació i també dels suggeriments que la ciutadania ha pogut fer a partir dels qüestionaris que l'Ajuntament de Palamós ha posat a la seva disposició. En el procés participatiu hi han pres part unes 30 persones i s'ha fet amb la col·laboració de les tècniques de participació del Consell Comarcal del Baix Empordà. És una iniciativa emmarcada en el projecte 'Palamós millora'. El regidor que el coordina és Joan Gea, que avui s'ha mostrat molt satisfet del resultat d'aquesta experiència.
CITA JOAN GEA 1
En la reunió que es fa, a partir de les vuit a l'Espai del Barri, es ratificaran els resultats de les propostes fetes als tallers o es podrà fer alguna esmena. Finalment, quedarà definit el reglament d'ús del Mas Guàrdies, que haurà de ser aprovat per l'Ajuntament de Palamós.
Aquest nou equipament és una antiga masia del segle setze, situada al carrer de Lleida i propietat del Patronat de l'Hospital de Palamós. Aquesta entitat l'ha cedit a l'Ajuntament de Palamós perquè, en el marc del projecte 'Palamós millora', la destini a usos veïnals. Ara se n'està ultimant la rehabilitació. Joan Gea.
CITA JOAN GEA 2
Anteriorment al cas del Mas Guàrdies, l'Ajuntament de Palamós ja havia posat en pràctica un procés participatiu per fer el reglament d'ús de la Nau dels cinquanta metres.
Joan Gea 1
Joan Gea 2
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...