L'Entesa muntarà un globus per parlar de territori.

10/05/2011 El telèfon de l'informatiu


Cartell de l'acte de l'Entesa.

Cartell de l'acte de l'Entesa.

La candidatura de l'Entesa ha presentat avui un acte que farà diumenge que ve per il·lustrar les seves propostes sobre territori. Es tracta d'enlairar un globus captiu des d'on tothom qui ho vulgui pugui contemplar la zona del pla de la Pietat, el barri de Pla d'es Pla o les obres de la carretera C-31. El globus es posarà, de les nou a les onze del matí, a la zona del Pi d'en Xana.L'alcaldable de l'Entesa, Èrik Solés, ha explicat avui el doble objectiu d'aquest acte.
CITA ÈRIK SOLÉS
L'Entesa proposa redimensionar a la baixa la zona industrial de La Pietat, i també replantejar la transformació de les antigues instal·lacions esportives del Tennis, reduint el nombre de vivendes i fent-hi un viver d'empreses.


Èrik Solés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...