19/04/2011 Cultura
L'activitat de lectura continuada que es va encetar el Sant Jordi de 2010.
Palamós prepara ja la celebració de la Diada de Sant Jordi que, enguany, té una dimensió ben particular perquè cau en ple període festiu de la Setmana Santa. Dissabte vinent hi haurà la tradicional fira de llibres i roses a diferents carrers de la vila. Per segon any consecutiu, es farà l’activitat de lectura continuada. Durant tot el dia, a la plaça de la Gorga, tothom qui ho desitgi podrà llegir en públic fragments del llibre d’Albert Segú i Vilahur, ‘Memòries de La Fosca’. N'ha parlat avui per a Ràdio Palamós la regidora de Cultura i Patrimoni, Gràcia Artigas.
CITA GRÀCIA ARTIGAS 1
L'altre plat fort del Sant Jordi d'aquest any és l'inici de la visita guiada 'El Palamós de Truman Capote'. Es va encetar l'any passat coincidint amb els 50 anys de l'arribada al municipi de l'autor d''A sang freda', i ara es reprèn. Gràcia Artigas.
CITA GRÀCIA ARTIGAS 2
La programació del Dia de Sant Jordi inclourà també una ballada de sardanes que es farà a les cinc de la tarda, a la plaça de la Roda, i que anirà a càrrec de la cobla Baix Empordà. Demà, per cert, es fa la recepció de les entitats de Palamós amb motiu de la Diada de Sant Jordi. En aquest cas s'ha triat com a escenari l'antiga església del Carme.
Gràcia Artigas 1
Gràcia Artigas 2
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena imatge gràfica
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...