11/04/2011 Política
Kelo Martí, ahir, envoltat dels integrants de la candidatura de CiU.
El candidat de Convergència i Unió a l’alcaldia de Palamós, Kelo Martí, diu que cal impedir que en el govern del municipi hi hagi una reedició del tripartit. La federació nacionalista va presentar ahir els integrants de la seva candidatura, marcada per la renovació i les cares noves. Joan Roches, Dolors Cruz, Josep Radresa i Glòria Prim l'acompanyen en els cinc primers llocs de la candidatura. En l'acte que es va fer ahir, Martí va apostar per lligar Palamós amb el turisme de qualitat.Martí va dir que Palamós té un entorn privilegiat però que falten hotels i explotar millor els productes per al turisme de creuers. Creu que Castell hauria de ser un parc natural i que la indústria necessita que es desenvolupi el polígon de la Pietat. En aquest sentit, el cap de llista de CiU es va mostrar crític amb la lentitud amb que es va tramitar i aprovar el Pla d'Ordenació Urbana Municipal de Palamós.
CITA KELO MARTÍ 1
Kelo Martí assegura que té enquestes que li diuen que CiU serà la força més votada a Palamós el pròxim 22 de maig. Sense majoria absoluta, això sí. Creu que ha d'obtenir un mínim de vuit regidors per impedir que hi hagi un tripartit al govern municipal.
CITA KELO MARTÍ 2
Convergència i Unió va presentar ahir els integrants de la seva candidatura municipal a Palamós. El cap de llista, Kelo Martí, estarà acompanyat, per aquest ordre, per Joan Roches, Dolors Cruz, Josep Radresa, Glòria Prim, Antoni Castillo, Josep Martí, Robert Aldavert 'Robi', Tuni Serrano i Mercè Pons. En els números onze i catorze hi ha dues persones que són o han estat regidors del grup: Pere Coll i Lluís Vidal. La llista la tanca el president local de Convergència Democràtica, Josep Ribas.
Kelo Martí 1
Kelo Martí 2
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...