11/04/2011 Serveis
Les temperatures altes han estat la nota dominant del temps que hem tingut aquesta darrera setmana a Palamós. Disposem, com cada dilluns, d'aquestes dades gràcies a l'observatori meteorològic del nostre col·laborador, Josep Ribas.
Tots els dies de la setmana, llevat de dimecres i dijous, la temperatura màxima ha estat per damunt dels vint graus. La que més s'ha enfilat és la d'ahir diumenge, que va arribar als 22'3 graus. Valors no de començament de primavera sinó ben bé de principi d'estiu. Dimarts passat hi va haver la mínima més alta de la setmana amb 13'2 graus. La més baixa, 8'3, és del dijous.
Sense pluja aquests darrers dies i amb vent moderat, del nord en els primers dies de la setmana i del sud en les últimes jornades.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...