11/04/2011 Serveis
Les temperatures altes han estat la nota dominant del temps que hem tingut aquesta darrera setmana a Palamós. Disposem, com cada dilluns, d'aquestes dades gràcies a l'observatori meteorològic del nostre col·laborador, Josep Ribas.
Tots els dies de la setmana, llevat de dimecres i dijous, la temperatura màxima ha estat per damunt dels vint graus. La que més s'ha enfilat és la d'ahir diumenge, que va arribar als 22'3 graus. Valors no de començament de primavera sinó ben bé de principi d'estiu. Dimarts passat hi va haver la mínima més alta de la setmana amb 13'2 graus. La més baixa, 8'3, és del dijous.
Sense pluja aquests darrers dies i amb vent moderat, del nord en els primers dies de la setmana i del sud en les últimes jornades.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...