06/04/2011 Política
Kelo Martí, entre els presidents locals d'UDC i CDC, quan el van proclamar.
La portaveu de Convergència i Unió a l’Ajuntament de Palamós, Isabel Ruiz, afirma que no li han reconegut la feina que ha fet durant aquests últims quatre anys com a regidora. Ruiz creu, en aquest sentit, que mereixia un lloc rellevant en la llista que CiU presentarà en les pròximes eleccions municipals. Finalment ha quedat exclosa d’una candidatura que ha tingut el suport majoritari de la militància local d’Unió. Dolguda per això, Ruiz ha dimitit com a presidenta d’aquest partit a Palamós. Ho ha fet, com dèiem, perquè no s'ha sentit reconeguda en la seva feina durant els darrers anys. Ho reconeixia ella mateixa, ahir, en el decurs d'una entrevista a Ràdio Palamós.
CITA ISABEL RUIZ 1
Com ja explicàvem ahir, el pacte que convertia Kelo Martí en alcaldable de CiU a Palamós implicava també el repartiment dels llocs que ocuparien en la candidatura tant Convergència com Unió Democràtica. En el cas d'Unió, li pertocaven els llocs 2,4,6 i 9. Els militants del partit a Palamós van votar al febrer que Isabel Ruiz tindria el número dos. Kelo Martí tenia altres plans però, el que ha portat Ruiz a la dimissió, és que la mateixa assemblea de militants va donar un suport majoritari a la llista confeccionada per Martí.
CITA ISABEL RUIZ 2
Un cop ha quedat fora de la llista de CiU a Palamós, Isabel Ruiz diu que no s'apartarà de la política i que continuarà militant a Unió Democràtica. Afirma també que, si li demanen, participarà en la campanya electoral. Tot i això, reconeix que ja no participa en les reunions que la candidatura està fent darrerament.
Isabel Ruiz 1
Isabel Ruiz 2
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...