Les actuacions del Síndic de Greuges, similars a les de 2010.

31/03/2011 Societat


Jordi Sistach, Síndic de Greuges de Palamós.

Jordi Sistach, Síndic de Greuges de Palamós.

L’activitat del Síndic de Greuges de Palamós es manté estable en aquest primer trimestre de l’any 2011. En el que portem d’any, la institució ha realitzat 22 actuacions, una xifra molt similar a la del mateix període de 2010. La neteja viària, les obres de la carretera C-31 o les actituds incíviques han centrat algunes de les queixes que ha rebut el Síndic. Sistach va encetar l'any passat el seu segon i últim mandat com a Síndic de Greuges municipal.Jordi Sistach, mentrestant, segueix reivindicant que la ciutadania tingui esperit crític i es queixi més.
CITA JORDI SISTACH 1
En aquest primer trimestre de 2011, entre les 22 actuacions que ha fet el Síndic n'hi ha de relatives a queixes per mancances en la neteja viària. Segons Sistach, aquestes es resolen parlant amb l'Àrea de Medi Ambient. Un altre punt de conflicte són les sortides de gasos d'electrodomèstics i calderes als celoberts dels edificis. En aquest cas, l'actual Pla d'Ordenació Urbana Municipal obliga l'Ajuntament a intervenir. Si l'edifici en qüestió és anterior a aquest planejament, no. Un altre cas que ha arribat al Síndic de Greuges és el del grup de sensesostre que habitualment s'està a la zona de l'oficina de Correus. Escoltem Jordi Sistach.
CITA JORDI SISTACH 2
Jordi Sistach és el primer Síndic de Greuges de la història de Palamós. Aquest any passat va començar un segon, i últim, mandat de cinc anys de durada.


Jordi Sistach 1


Jordi Sistach 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...