29/03/2011 Societat
El Thomson Dream, en una de les escales que va fer l'any passat.
Palamós opta a ser, el pròxim mes d’octubre, la seu d’una jornada d’intercanvi d’experiències entre ciutats mediterrànies que acullen creuers turístics. Es tracta de localitats petites i mitjanes que han trobat en aquest tipus de trànsit una via per a promocionar-se turísticament i donar activitat als seus respectius ports. Palamós començarà la seva campanya de creuers 2011 aquest pròxim mes d’abril, amb la previsió d'un total de 39 escales, 8 més que l'any passat.Palamós ha tingut una forta empenta pel que fa al trànsit de creuers. En els últims deu anys, és el port mediterrani que més ha crescut en aquest tipus d'oferta, després del de Split, a Croàcia. No tots són grans ports com Barcelona, per exemple. Hi ha una gran quantitat de ports de petites ciutats, que també acullen creuers. Són aquests els que ara es proposen fer aquesta jornada per intercanviar experiències i coneixements en aquest camp. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
La intenció és que Palamós sigui la seu d'aquesta jornada d'intercanvi entre ports mediterranis, el pròxim mes d'octubre. Segons Teresa Ferrés, els tècnics de l'Associació de Cambres del Mediterrani ja han explorat aquesta possibilitat sobre el terreny.
CITA TERESA FERRÉS 2
La campanya de creuers del port de Palamós començarà el pròxim 15 d'abril amb una escala del Thomson Dream. La temporada durarà exactament set mesos, fins al 15 de novembre. En total hi haurà 39 escales, 8 més que l'any passat. De fet, al 2010 se n'havien programat 38 però només se'n van fer 31. Bona part de la responsabilitat va ser, precisament, del Thomson Dream, que va anul·lar 6 de les 10 escales que havia previst.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...