28/03/2011 Societat
Artur Mas rep les explicacions de Teresa Ferrés durant la visita a l'Espai del Peix.
El president de la Generalitat, Artur Mas, va dir dissabte que l’Espai del Peix serà un bon argument per donar a conèixer Catalunya, els seus productes i la seva gastronomia. Mas va presidir l’acte d’inauguració d’aquest equipament, que durant tot el cap de setmana ha fet portes obertes per tal que la ciutadania el pugui conèixer. L'acte d'inauguració va aplegar una gran quantitat de públic, bàsicament representants d'entitats i associacions cíviques.El president de la Generalitat va visitar l'Espai del Peix, on va rebre explicacions sobre el funcionament d'aquest equipament que divulgarà la cultura del peix fresc de la costa. A l'hora dels parlaments, Artur Mas va apostar per posicionar Catalunya internacionalment, amb la difusió dels seus productes.
CITA ARTUR MAS
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, va parlar, per la seva banda, en aquests termes.
CITA TERESA FERRÉS
Especialment satisfet es mostrava el director del Museu de la Pesca, Miquel Martí. L'Espai del Peix serà un equipament molt vinculat al mateix museu, configurant un atractiu cultural de primer ordre.
CITA MIQUEL MARTÍ
Acabat l'acte d'inauguració, dissabte a la tarda i diumenge al matí l'Espai del Peix va fer jornada de portes obertes. Hi van passar un miler de ciutadans. Dissabte també es va inaugurar l'extensió flotant del Museu de la Pesca de Palamós. Es tracta de les rehabilitades embarcacions pesqueres 'Estrella polar' i 'Gacela'. Durant aquests dos dies les han visitat, també en règim de portes obertes, unes 200 persones.
Artur Mas
Teresa Ferrés
Miquel Martí
Totes les notícies:
29/07/2026 - Serveis FECOTUR vol que el comerç ofereixi valor afegit per combatre les compres 'online'
El comerç electrònic s'ha convertit en el principal enemic de les botigues de proximitat. La...
29/07/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa escala avui amb 1.900 turistes britànics
La naviliera més fidelitzada a les escales de creuer al port de Palamós, la britànica Marella...
29/07/2026 - Societat Un jove futur patró de pesca basc es forma fent pràctiques a Palamós
L'Organització de Productors Pesquers de Palamós col·labora amb altres territoris pesquers per...
29/07/2026 - Societat Fins divendres encara es poden fer inscripcions per a l'EMAP
L’Escola Municipal d’Adults de Palamós finalitzarà aquest divendres vinent, 31 de juliol, el...
29/07/2026 - Serveis L'hostaleria gironina, a favor del retorn del peatge a l'AP7
La Federació d'Hostaleria i Turisme de les comarques de Girona està a favor que l'autopista AP7...