03/02/2011 Cultura
Actuació de VadeContes, en una imatge d'arxiu.
Aquesta tarda hi ha ‘Hora del Conte’ a la biblioteca municipal de Palamós. A partir de les sis, la companyia VadeContes presenta els seus ‘Contes amb bon humor’. L’activitat està organitzada per la biblioteca Lluís Barceló i Bou, és gratuïta i adreçada a mainada que tingui a partir de tres anys.VadeContes és un col•lectiu format per cinc contistes, Pepa Llobet, Quim Noguera, David Planas, Rosa Vilà i Meritxell Yanes. Ja acumulen una experiència de més de dues mil sessions de contes que van portant a biblioteques, museus, escoles, llibreries o centres culturals, sempre amb l'objectiu de fer passar una bona estona als més petits de la casa.
'Contes amb bon humor' és la proposta que fan aquest tarda a la biblioteca de Palamós. Un recull d'històries per fugir dels problemes i arrencar somriures a tothom que els escolti.
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...