01/02/2011 Societat
Un rètol publicitari al carrer de Cervantes, aquest migdia.
L’Entesa de Palamós i Sant Joan demana que es vigilin els establiments que posen elements de publicitat ocupant la via pública. El grup opositor reclama que no s'autoritzin els que no siguin d'interès públic i que s'actuï contra els que ja s'han col·locat. L'Entesa vol també una reforma de les ordenances que regulen aquest tema perquè, segons diu, es contradiuen.El regidor de l'Entesa, Èrik Solés, va explicar durant el Ple que la normativa urbanística impedeix posar rètols i anuncis que sobresurtin de la façana. Per contra, segons Solés, l'ordenança de Via Pública permet que, en determinats casos, es puguin posar elements publicitaris al carrer. El regidor de l'Entesa explica que alguns d'aquests elements no aporten res i dificulten la mobilitat dels vianants. Èrik Solés.
CITA ÈRIK SOLÉS
El regidor de Seguretat Ciutadana, Alfons Bartolomé, assegura que la Policia Local no s'inhibeix d'aquests temes i que ja ha fet alguna actuació quan ha detectat irregularitats en rètols publicitaris.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ
Esquerra Republicana de Catalunya ja va demanar l'any passat a l'equip de govern més control de l'ocupació de la via pública, especialment durant la temporada d'estiu, quan els problemes es fan més evidents sobretot amb les terrasses.
Èrik Solés
Alfons Bartolomé
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...