25/01/2011 Política
Un acte de campanya del PSC en les municipals de 2007.
El Partit dels Socialistes de Catalunya farà cinc grups de treball que aportaran idees per configurar el programa electoral d’aquesta formació a Palamós. Aquests grups treballaran en àmbits com el teixit industrial, el turisme, l’hospital, l’educació i la cultura. Els socialistes criden a la participació ciutadana en aquests equips de treball.Els tres primers grups tenen un caràcter marcadament econòmic. Un treballarà els temes relacionats amb l'ocupació, incidint en la implantació de noves indústries aprofitant el sòl que s'ha creat a la zona de La Pietat. L'hospital de Palamós serà objecte de la feina d'un altre grup sectorial, no només per la gran quantitat de llocs de treball que concentra sinó també per la seva vessant d'investigació i recerca científiques. El tercer eix econòmic serà el del turisme. Teresa Ferrés, candidata del PSC a l'alcaldia de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
Els dos darres grups sectorials que treballaran en l'elaboració del programa socialista per a les eleccions municipals a Palamós seran els dedicats a la cultura i a l'educació. En aquest cas, seguint els paràmetres que ja marca l'anomenat Projecte Educatiu de Ciutat.
CITA TERESA FERRÉS 2
Ferrés ha explicat que aquests cinc grups de treball estan oberts a la participació de tothom que hi vulgui fer aportacions. Els resultats que en surtin serviran per enriquir el programa electoral del PSC. La candidatura encapçalada per Teresa Ferrés vol fer tres actes de precampanya coincidint amb els dies 22 de febrer, març i abril. Seran la presentació del local de campanya, dels integrants de la candidatura i del programa electoral.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...