Èxit de la cavalcada de Reis a Palamós.

07/01/2011 Societat


Els tres Reis d'Orient, acabats de desembarcar al port de Palamós. (Fotografia cedida per Joan Serratosa).

Els tres Reis d'Orient, acabats de desembarcar al port de Palamós. (Fotografia cedida per Joan Serratosa).

La mainada de Palamós va sortir massivament al carrer aquest passat dimecres per veure la cavalcada dels Reis d’Orient. Melcior, Gaspar i Baltasar van arribar, com sempre, per via marítima i després van recórrer els carrers de la vila amb les seves carrosses. El seu destí final va ser el teatre La Gorga, on van poder tenir un contacte més directe amb els infants palamosins.El president de la Comissió de Reis de Palamós, Josep Lloret, creu que el bon temps, sense pluja i amb no massa fred, va ser la clau que tot funcionés perfectament. Ho ha explicat avui mateix, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOSEP LLORET
Els Reis d'Orient van desembarcar al moll vell del port de Palamós, on van ser rebuts per una gran quantitat de gent. Hi va haver una xocolatada popular i també la benvinguda oficial a càrrec de l'alcaldessa, Teresa Ferrés. Els Reis es van traslladar aleshores fins a Sant Joan, on va començar la cavalcada. La comitiva va recórrer tot el trajecte fins al carrer Nou, des d'on ses majestats i el seu seguici van continuar a peu fins a La Gorga. Tot el recorregut va estar atapeït de gent. Especialment criatures, moltes amb el seu fanalet i totes amb l'esperança que els seus somnis es fessin realitat.


Josep Lloret



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...