05/01/2011 Societat
Palamós es prepara per rebre aquesta tarda la visita dels Reis d’Orient. Com és habitual, faran la seva arribada en vaixell i hi haurà una festa de benvinguda al mateix moll vell. A les set de la tarda és previst que comenci la cavalcada a Sant Joan, amb el recorregut habitual fins a La Gorga. Allà, Melcior, Gaspar i Baltasar saludaran la mainada i els atendran personalment. Sigui com sigui, caldrà que tots s'hagin portat molt bé si volen que els Reis els deixin tots els regals que han demanat. El popular Fumera, el personatge que tot ho veu, ja s'ha encarregat prou de vigilar els més petits de la casa i, segons com, també els més grans. Ho recorda el president de la Comissió de Reis, Josep Lloret.
CITA JOSEP LLORET 1
Recordeu que l'arribada dels Reis d'Orient al moll vell serà sobre les sis de la tarda. Per amenitzar l'espera hi haurà una xocolatada popular. Un cop els tres reis hagin posat peu a terra, seran saludats per l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, i faran un discurs. Acte seguit es traslladaran cap a Sant Joan, on començarà la cavalcada. Josep Lloret explica que darrere de tot això hi ha una gran feina de preparació per tal que els Reis es trobin el més còmodes possible.
CITA JOSEP LLORET 2
El pronòstic del temps preveu que estigui núvol i que el vespre sigui fresquet. Tranquils, però, perquè no sembla que hagi de ploure.
Josep Lloret 1
Josep Lloret 2
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...