04/01/2011 Cultura
La recaptació dels concert serà per a les activitats de l'Agrupament Escolta.
El teatre La Gorga acull aquest vespre el Concert de Nadales i Cançons Catalanes que organitza l'Agrupament Escolta de Palamós. L’espectacle anirà a càrrec de la cantant Anna Ferrer, acompanyada pels Ràngers i Noies Guia de l’entitat palamosina. Núria Lisbona és membre de l'Agrupament Escolta i ha explicat a Ràdio Palamós més coses del concert d'aquest vespre.
CITA NÚRIA LISBONA
El Concert de Nadales i Cançons Catalanes comença a les vuit del vespre i es fa a La Gorga. L’entrada val 3 euros i el recital durarà uns 80 minuts. Els diners serviran per subvencionar els campaments de Setmana Santa dels nens i nenes de l’Agrupament.
Núria Lisbona
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...