07/09/2010 Esports
Santi Celaya, jugador del Palamós CF.
El jugador més veterà de la plantilla del Palamós Club de Futbol, Santi Celaya, creu que cal tenir paciència perquè l’equip és molt jove i s’ha d’adaptar a la competició. Celaya treu importància a la derrota contra l’Amposta i recorda que la victòria en el debut de la lliga al camp del Llagostera demostra que l’equip és competitiu.En aquestes dues primeres jornades de lliga, el Palamós n'ha fet una de freda i una de calenta. Si en l'inici del campionat l'equip va donar la sorpresa i va derrotar a domicili el Llagostera, diumenge passat es va veure superat a casa per l'Amposta. Santi Celaya ha tornat aquest any al Palamós després d'un parèntesi d'una temporada al Llagostera. No ha participat en cap dels dos primers partits de lliga. En el primer encara no estava plenament recuperat d'una lesió i en el segon es va quedar a la banqueta. El càntabre és el jugador més veterà de la plantilla d'enguany, seguit per Elies Martí i Joan Bayona. Des d'aquesta privilegiada posició, Celaya demana tranquil·litat i paciència amb un equip format majoritàriament per gent molt jove.
CITA SANTI CELAYA 1
En el seu retorn al club, Santi Celaya reconeix que veu una nova manera de fer en els seus responsables, més realista que en el passat.
CITA SANTI CELAYA 2
Santi Celaya va arribar al Palamós Club de Futbol la temporada 99-00, provinent de l'equip del Guarnizo. En aquesta primera etapa es va estar quatre temporades al club palamosí, fins que l'any 2003 va fitxar per l'Hospitalet. Només hi va jugar una campanya i l'any següent va tornar al Palamós. Aquí encadenaria cinc temporades més. L'any passat va decidir fitxar pel Llagostera, on va jugar 21 partits. Ara, amb 33 anys, enceta la que probablement sigui la seva darrera etapa com a jugador.
Santi Celaya 1
Santi Celaya 2
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...