03/09/2010 Societat
Tot és a punt perquè els comerciants del centre de Palamós celebrin demà la seva Fira d’Estiu. Es tracta d’una de les tres fires comercials que organitza al cap de l’any l’entitat Fecotur. Els botiguers posen les seves parades al carrer amb productes a preu d’ocasió, amb la finalitat de fer el remat final a les rebaixes d’estiu.La Fira d'Estiu ocuparà tota la zona formada per l'avinguda de l'Onze de Setembre, entre Correus i el passeig del Mar, carrer Tauler i Servià, Major, Dídac Garrell, Cervantes i plaça dels Arbres. L'objectiu, crear un ambient comercial agradable per als passejants. La jornada comptarà amb activitats paral·leles. Carles Arnall, president de Fecotur.
CITA CARLES ARNALL 1
Arnall explica que la Fira d'Estiu vol ser més que una botiga al carrer.
CITA CARLES ARNALL 2
Fecotur, l'entitat que aplega les associacions de comerciants de Palamós, organitza dues fires comercials més. Són Forastoc, al mes de març, i La Botiga al Carrer, al juny.
Carles Arnall 1
Carles Arnall 2
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...