Els sindicats diuen que l'hospital encara té necessitats.

31/08/2010 Societat


Passadís de la nova planta de l'hospital de Palamós.

Passadís de la nova planta de l'hospital de Palamós.

El Comitè d’Empresa de l’hospital de Palamós considera que, tot i la darrera ampliació del centre, l’equipament encara té necessitats importants. Per aquest motiu espera que no es retardi el pla estratègic que definirà futures ampliacions, comptant ja amb l’espai de la caserna de la Guàrdia Civil. La Generalitat ha invertit ara sis milions d'euros en l'ampliació i millora de l'hospital. Com ja explicàvem fa uns dies, s'ha construït una nova planta i el nombre de llits ha passat de 100 a 134. Han millorat els serveis d'urgències, de consultes externes, els quiròfans i hi ha una nova cambra hiperbàrica i un nou servei de ressonància magnètica. Segons el president del Comitè d'Empresa de l'hospital de Palamós, el doctor Antoni Duran, aquesta ampliació ha de servir perquè l'hospital tiri endavant durant una llarg període.
CITA ANTONI DURAN 1
Segons Duran, però, les necessitats de l'hospital no queden plenament cobertes.
CITA ANTONI DURAN 2
Per això, el Patronat de l'hospital, l'Ajuntament de Palamós i el Ministeri de l'Interior ja han firmat el protocol per cedir la caserna de la Guàrdia Civil al municipi. S'obtindrien 12 mil metres quadrats per ampliar l'hospital. La consellera de Salut, Marina Geli, fixa que aquesta planificació ha de donar fruits per a un horitzó d’entre deu i vint anys.


Antoni Duran 1


Antoni Duran 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...