13/08/2010 Societat
Els empresaris turístics de la Costa Brava centre diuen que no renuncien a la qualitat i a la desestacionalització com a eixos de la seva estratègia. Tot i això, reconeixen que aquests objectius són cada vegada més complicats. Afirmen que el públic es deixa arrossegar per ofertes de baix preu i que les estades de vacances se segueixen concentrant excessivament en el mes d’agost.La crisi econòmica ha posat la crua realitat damunt de la taula. Quan falten els diners, els turistes no tenen cap recança a agafar ofertes barates, encara que la qualitat del servei que rebran sigui menor. La marca de qualitat ja no és suficient i també s'ha de competir en preu. Una situació que és nova per als empresaris turístics de la nostra zona que, la necessitat obliga, s'hi han d'adaptar a marxes forçades. Martí Sabrià, gerent del Grup Costa Brava Centre.
CITA MARTÍ SABRIÀ 1
Un estiu més, el gruix de les estades al litoral gironí es concentra al llarg d'aquest mes d'agost. Un element desfavorable per a un sector que persegueix des de fa temps allargar la temporada el màxim possible. Aquest agost no és una excepció i la majoria de la gent l'ha triat per fer les seves vacances.
CITA MARTÍ SABRIÀ 2
El sector turístic només pensa ara a aprofitar a fons aquestes dues setmanes fortes que encara li queden a la temporada. Després caldrà passar balanç amb l'amenaça que, si bé l'ocupació pugui haver estat similar a la de l'any passat, segurament la despesa per càpita dels visitants haurà estat menor.
Martí Sabrià 1
Martí Sabrià 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...