06/08/2010 Cultura
D'aquí a pocs minuts podreu escoltar les propostes que us fa l'agenda comarcal d'actes lúdics i culturals per a avui divendres. Ens avancem, però, ja i us expliquem els que es podran viure a Palamós durant el cap de setmana.Un cap de setmana, per cert, de Festa Major per al nucli de Sant Joan. Les propostes lúdiques i festives comencen demà amb una fira d'atraccions infantils que s'ubicarà durant tot el cap de setmana a la plaça del Mossèn Gumersind. En aquest mateix espai, a les onze de la nit, es farà el gran ball de Festa Major amb el grup musical 'Elegants'. La jornada festiva de diumenge començarà a les onze del matí amb una missa a l'església de Santa Eugènia. A la tarda, a partir de les sis, tindrà lloc la conferència 'Sant Joan existeix', a càrrec de l'arqueòleg i veí de Sant Joan, Jordi Casadevall. Això es farà a la sala polivalent de la plaça. I a continuació, a les set, audició de sardanes a la plaça Major de Sant Joan, amb la cobla La Bisbal Jove. Els actes de la Festa Major s'acabaran el mateix diumenge, a partir de les nou de la nit, amb una nova edició del sopar popular de germanor. Es farà a la plaça Major i, com és habitual, l'organització posa només taules i cadires. La resta s'ha de dur de casa. El sopar l'amenitzarà la música en viu del cantautor Miquel del Roig. Hi haurà també la tradicional rifa, amb diversos premis.
I encara dos actes més per a demà dissabte. A les vuit del vespre, recital de cant 'That old spirituals', a càrrec del grup Esclat Gospel Singers. Al teatre La Gorga, a partir de les vuit del vespre i organitzat per Joventuts Musicals de Palamós. El preu de les entrades és de 6 i 12 euros.
I el mateix dissabte, dinovena edició de la Cantada d'Havaneres a La Fosca. A la mateixa platja, a partir de dos quarts d'onze de la nit i amb l'actuació del grup Terra Endins. La cantada l'organitza l'Associació d'Amics de La Fosca.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...