03/08/2010 Obres i Urbanisme
Execució de les obres de la C-31 a Calonge.
Un grup de veïns de Calonge ha creat una plataforma per reclamar millores en el futur desdoblament a quatre carrils de la carretera C-31. Els veïns demanen mesures per reduir l’impacte acústic i visual de la nova autovia. Ja han demanat reunir-se amb els responsables de Carreteres de la Generalitat per discutir aquesta qüestió.Amb la finalitat de reduir el soroll, el col·lectiu veïnal reclama un asfaltat absorbent, pantalles acústiques i motes de terra que separin el vial de les cases. Per mitigar la contaminació pels gasos i els llums dels vehicles volen que es planti una àmplia franja arbrada i arbustiva en les zones afectades per la carretera. Per últim, els veïns també demanen a la Generalitat un corredor verd que permeti el moviment dels animals al llarg i al través de la C-31. Jovita Rio, membre de la plataforma de veïns, explica que el problema del soroll és dels més importants.
CITA JOVITA RIO
Els veïns de Calonge s'han organitzat a través d'un col·lectiu que han batejat com a 'Plataforma més cotxes?...més verd!'. Recorden que des de les cases més pròximes a la C-31 veuen transitar diàriament més de 21 mil cotxes. Pateixen els efectes de la variant des de ja fa 18 anys i reclamen a la Generalitat que el nou vial desdoblat sigui millor que l'actual.
Jovita Rio
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...