20/07/2010 Societat
Un plat de gamba de Palamós.
Aquest cap de setmana s'ha posat el punt i final a la campanya gastronòmica del Menú de la Gamba 2010. L'entitat que l'organitza, l'Associació de Restaurants de la Badia, assegura que els resultats han estat similars als de l'any passat, quan es van vendre entre 10 i 11 mil menús.El Menú de la Gamba ha arribat aquest any a la setzena edició. El seu format ha estat el tradicional de les torrades amb anxoves, gamba mitjana fresca a la planxa i fideus rossejats. El resultat de la campanya és satisfactori, segons el president de l'Associació, Xavier Jabato.
CITA XAVIER JABATO 1
El Menú de la Gamba s'ha servit durant dos mesos a un preu de 37 euros. Els restauradors asseguren que han de fer un esforç per mantenir el marge de benefici perquè el preu del producte base ha pujat.
CITA XAVIER JABATO 2
El Menú de la Gamba és, juntament amb els menús de l'Escamarlà i de l'Olla de Peix, una de les tres campanyes gastronòmiques que organitzen conjuntament els municipis de Palamós i de Calonge-Sant Antoni. Ho fan a través de l'Associació de Restaurants de la Badia, entitat creada l'any 2003 per traslladar al món de la gastronomia la unió física dels fronts marítims dels dos municipis.
Xavier Jabato 1
Xavier Jabato 2
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...