CiU critica l'estat de la biblioteca.

07/07/2010 Cultura


Vista de la façana enfustissada que critica CiU.

Vista de la façana enfustissada que critica CiU.

El grup municipal de Convergència i Unió denuncia el mal estat que, al seu criteri, presenta la biblioteca municipal Lluís Barceló i Bou. El principal grup de l’oposició es queixa que la façana de fusta i el seu lateral s’estan deteriorant. La formació nacionalista critica també l'estat del manteniment general d'aquest equipament que es va estrenar el febrer de l'any 2008. Isabel Ruiz és la portaveu de Convergència i Unió a l'Ajuntament de Palamós.
CITA ISABEL RUIZ
Per la seva banda, la regidora de Cultura i Patrimoni, la socialista Gràcia Artigas, creu que l'estat de l'enfustissat de la façana és el normal pel tipus de material que es tracta, i no veu justificades les queixes de CiU.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
Tot i reconèixer que hi ha alguna pintada i que hi ha elements exteriors bruts pels excrements de les gavines, Artigas creu que l'estat general de l'edifici de la biblioteca és bo.


Isabel Ruiz


Gràcia Artigas



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...