22/06/2010 Societat
Un control dels Mossos d'Esquadra, en una imatge d'arxiu.
Coincidint, demà dimecres, amb l’inici del pont de Sant Joan, el Departament d’Interior de la Generalitat posarà en pràctica una sèrie de mesures per facilitar l’accés del trànsit a la Costa Brava centre. En aquests accessos hi haurà restriccions a la circulació de camions i s’habilitaran mesures de regulació a la carretera C-31, a l’altura de Castell d’Aro. A tota Catalunya, Interior mobilitza gairebé 3.300 efectius entre mossos d'esquadra, bombers i tècnics de Protecció Civil. Pel que fa específicament a la carretera, els mossos muntaran 140 punts de presència preventiva a les vies de més mobilitat i una trentena en vies secundàries. Durant la nit de revetlla de demà dimecres, la policia catalana establirà 73 controls d'alcoholèmia i drogues a la xarxa viària catalana.
D’altra banda, i com és habitual en aquestes dates, les autoritats fan una crida a la prudència pel que fa a l’ús de petards i a l’encesa de fogueres.
Totes les notícies:
06/08/2026 - Successos Els Mossos d'Esquadra resolen el cas dels joves que van entrar en la casa de colònies de la Fosca, i fan 3 detencions
Els Mossos d'Esquadra han detingut 3 nois, un menor d'edat i dos de 19 i 21 anys, relacionats amb...
06/08/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós inicia la contractació per redactar projectes de prevenció d'inundacions
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació per a la redacció de 2 projectes d'obres...
06/08/2026 - Cultura Cobla Amb So de Dona i tàndem entre el baríton Guillem Batllori i La Principal del Llobregat
Tercera jornada, avui dijous, del festival Amb So de Cobla 2026 a Palamós, i primera amb...
06/08/2026 - Societat FECOTUR col·laborarà amb la donació de sang de la setmana entrant
L'Associació de Donants de Sang i el Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós han...
06/08/2026 - Societat Nou vehicle de Protecció Civil per garantir les comunicacions en emergències grans
Protecció Civil de la Generalitat ha presentat un vehicle multioperador per reforçar la resposta...