16/06/2010 Societat
Xavier Cassadó mostra la Gamba d'Or, en acabat de rebre-la.
Ahir a la nit es va fer el lliurament del premi Gamba d’Or, que concedeix l’Associació de Restaurants de la Badia amb motiu de la celebració de la campanya gastronòmica del Menú de la Gamba. El guardó ha estat per a l’equip del programa ‘Divendres’, de Televisió de Catalunya. Es tracta d’un reconeixement a la tasca que fa aquest espai per difondre la cultura, les tradicions i els productes locals catalans. El seu director, Xavier Cassadó, va ser l'encarregat de recollir el premi, el primer que rep el programa.
CITA XAVIER CASSADÓ
El periodista Xavi Coral, que presenta 'Divendres' amb Espartac Peran, va garantir que seran uns bons ambaixadors de la gamba de Palamós.
CITA XAVIER CORAL
La Gamba d'Or és un guardó que l'Associació de Restaurants de la Badia entrega des de l'any 2000. Els ex-vicepresidents del Barça, Nicolau Casaus i Sandro Rossell, la cantant Nina, l'economista Fabià Estapé o el periodista Josep Cuní són alguns dels personatges que ja la tenen. El president de l'entitat, Xavier Jabato, va explicar ahir que van pensar a concedir l'edició d'enguany al programa 'Divendres' quan fa unes setmanes el van emetre des de Palamós.
CITA XAVIER JABATO
El premi Gamba d'Or es va concedir ahir a la nit durant un sopar al qual van assistir unes 80 persones. Entre elles n'hi havia tres que van rebre l'homenatge de l'Associació per la seva llarga trajectòria en el món de l'hostaleria i la restauració. Es tracta de Pepita Cruelles, del restaurant Mas dels Arcs, Josep Antoni Cuadrat, de La Gamba, i de Ramon Dalmau de L'Empordà-Can Ramon.
Josep Cassadó
Xavi Coral
Xavier Jabato
Totes les notícies:
28/09/2026 - Cultura Èxit de públic a la Tecnofan Party que es consolida com a punt de trobada dels amants de la cultura digital
L'onzena edició de la Tecnofan Party de Palamós ha superat totes les expectatives i consolida...
28/09/2026 - Política JuntsxCat demana al parlament la millora de l'institut escola Vila-romà
Junts per Catalunya ha presentat una proposta de resolució al Parlament, per desencallar el...
28/09/2026 - Societat L'hospital de Palamós digitalitza les biòpsies
El Servei d'Anatomia Patològica de l'hospital de Palamós ha començat el procés de...
28/09/2026 - Serveis Els càmpings gironins demanen millores en el transport públic
El sector dels càmpings gironinis reclama millores en el transport públic i enllaços més...
28/09/2026 - Societat L'Associació de Donants de Sang de Girona fa 50 anys
L'Associació de Donants de Sang de Girona va celebrar ahir, en un acte al Teatre Municipal de la...