31/05/2010 Societat
El regidor de Turisme de l’Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, diu que promocionar Roses com a port de creuers potencia aquesta activitat a la Costa Brava i, per tant, Palamós també en surt beneficiat. Bachiller creu, però, que el port palamosí està més ben preparat que el de Roses i que és la millor alternativa al port de Barcelona.Escoltem el regidor de Turisme, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA ANTONI BACHILLER 1
Bachiller creu que és positiu que la Costa Brava es converteixi en una zona d'atenció preferent per part de les navilieres que operen a la Mediterrània. El regidor posa un exemple de que la competència pot ser positiva, sempre que tothom mantingui la singularitat de la seva oferta.
CITA ANTONI BACHILLER 2
Des de l'any 2001, el port de Roses ha anat rebent puntualment la visita d'algun creuer de dimensions petites. La idea que tenen la Generalitat i el municipi és potenciar aquesta activitat, lligant-ho a la construcció del nou dic que ampliarà la capacitat de la instal·lació. Roses vol donar una oferta molt selecta i especialitzada. La proposta que es presentarà a les navilieres es basa en itineraris turístics que inclouran gastronomia, patrimoni històric i medi ambient, tot lligat a diferents destins de la comarca de l'Alt Empordà. Roses es planteja aquesta opció com una aposta a mig i llarg termini.
Antoni Bachiller 1
Antoni Bachiller 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...