Fontanet vol que es reguli l'ús de la barraca de cala Estreta.

27/05/2010 Medi Ambient


Una imatge d'arxiu de la barraca de cala Estreta.

Una imatge d'arxiu de la barraca de cala Estreta.

El Partit Popular està d’acord amb l’equip de govern municipal en que cal regular l’accés a la barraca de cala Estreta. El regidor del grup, Joan Fontanet, seria partidari que la barraca tingués un horari establert d’obertura. Amb això, diu, s’evitaria que hi hagi persones que se’n puguin apropiar l’ús.Ho explicava aquesta mateixa setmana en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOAN FONTANET
La barraca de cala Estreta s'ha restaurat en els últims mesos, amb unes obres que han costat uns 30 mil euros a l'Ajuntament de Palamós. A partir d'aquí, la intenció de l'equip de govern municipal és redactar un reglament d'ús d'aquest element patrimonial, utilitzat tradicionalment per persones que hi fan àpats. La mesura no és ben vista per altres grups municipals, com ara l'Entesa, que consideren que l'ús de la barraca s'ha autoregulat sempre sense necessitat que l'Ajuntament hi hagi d'intervenir. Una de les mesures que s'han adoptat amb la recent rehabilitació de l'espai ha estat posar-hi una porta.


Joan Fontanet



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...