27/05/2010 Cultura
El grup Els Cosinets, en la imatge, va obrir aquesta edició de la Mostra.
Aquest pròxim cap de setmana s’acaba la vintena Mostra de Teatre Infantil i Juvenil de Palamós. Fins ara s’han representat ja 16 de les 22 obres programades. Avui dijous se’n podrà veure una altra.A partir de les nou de la nit, a La Gorga, els alumnes de primer d’Eso de l’Escola Vedruna posaran en escena l’obra ‘La gran amenaça’. Entre divendres, dissabte i diumenge es representaran les cinc restants. El dia 5 de juny hi haurà la festa de comiat amb el repartiment de diplomes i obsequis a tots els participants. Ja en el tram final d'aquesta edició de la Mostra, la regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, Gràcia Artigas, n'ha fet aquesta valoració.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
En total, més de 560 infants i joves de les escoles de Palamós hauran participat enguany en aquesta Mostra de Teatre Infantil i Juvenil. El certamen té 36 anys d'història però, després d'un període d'inactivitat, va ser recuperat l'any 2000 per l'Ajuntament de Palamós i l'Agrupació Teatral La Gespa.
D'altra banda, aquest mes de maig s'ha acabat la tretzena edició de la Campanya de Teatre Escolar de Palamós, que es va iniciar el passat mes de novembre. En aquesta ocasió hi han pres part un total de 1.900 escolars, des de P-3 i fins a sisè de primària. L'objectiu d'aquesta activitat és acostar els escolars de Palamós al món de les arts escèniques portant-los a veure espectacles de música, dansa i teatre.
Gràcia Artigas
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...