26/05/2010 Obres i Urbanisme
La zona de la Pietat.
El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, creu que els municipis hauran d’acabar participant directament en la promoció de sòl industrial. El Pla d’Ordenació Urbana Municipal de Palamós preveu crear-ne de nou a la zona de la Pietat però, en el context actual de crisi econòmica, costa trobar iniciatives privades que el desenvolupin.Com a alternativa, Bachiller posa l'exemple del que estan fent altres municipis.
CITA ANTONI BACHILLER 1
El vigent planejament urbanístic de Palamós, efectiu des de l'any 2008, planteja el creixement de sòl industrial al sector de La Pietat. Es tracta de crear 435 mil metres quadrats de sòl. D'aquests, descomptades cessions, zones verdes i vials de serveis, en quedaran 191 mil nets per a ús industrial. Una tercera part ja estan ocupats per les empreses que estan implantades a La Pietat. Antoni Bachiller veu difícil que Palamós pugui tirar endavant un teixit industrial si no està relacionat amb l'activitat portuària.
CITA ANTONI BACHILLER 2
L'empresa Hutchinson Palamós, ara amb uns 300 treballadors, encara és el principal referent industrial del municipi.
Antoni Bachiller 1
Antoni Bachiller 2
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...