Actes lúdics i culturals.

14/05/2010 Cultura


El grup de teatre 'Els Cosinets', un dels que ha participat aquest any a la Mostra.

El grup de teatre 'Els Cosinets', un dels que ha participat aquest any a la Mostra.

Aquest cap de setmana, de fet des d'avui mateix, Palamós programa un bon grapat d'actes lúdics i culturals. En resum, són aquests.Avui es fa una nova xerrada del cicle Converses de Taverna, que organitza el Museu de la Pesca de Palamós. La d’avui té com a tema central la pesca de la tonyina i tindrà com a convidats Pere Balfegó, conegut com el 'Tio Gel', i Víctor Insúa. L’activitat comença a les set de la tarda i es fa a la taverna Ca la Pepa Caneja.

Des d'avui i fins diumenge hi ha vàries representacions de la vintena Mostra de Teatre Infantil i Juvenil de Palamós. Avui, a les nou de la nit, els alumnes de La Salle presenten 'La feréstega domada'. Demà, a les cinc, es podrà veure 'Pirates del Vila-romà' i, diumenge, dues peces més. 'Reiets meus', a càrrec del col·legi Vila-romà, a les dotze del migdia, i 'El rellotge de les tretze hores', amb els alumnes de La Salle, a les sis de la tarda. Totes les representacions es fan a La Gorga.

Més coses. Demà al matí, taller de dansa organitzat per Cobosmika Company. En aquest cas es tracta d'un taller d'iniciació al hip hop a càrrec de Berta i Clara Pons, adreçat a nens i nenes d'entre sis i onze anys. El preu de l'activitat és de quinze euros i es fa a La Gorga.

Cada tercer dissabte de mes, l'associació palamosina La Mar d'Amics organitza una de les seves tertúlies marineres. La de demà està dedicada a la seguretat i el salvament marítim. Es fa a partir de les cinc de la tarda a la bodega del vaixell 'Cyrano', al port de Sant Feliu de Guíxols.

També demà, a dos quarts de vuit del vespre i al Museu de la Pesca, es fa el passi de dos documentals. Es tracta de 'La ruta dels Consolats de Mar' i 'Viatge a Sant Elm'. Estan conduïts pels historiadors Joan Domènech i Màrius Zuchitello.

El mateix dissabte l'entitat Proide celebra el seu festival anual amb actuacions musicals diverses. Això serà a les set de la tarda al pati de l'escola La Salle.

Una hora més tard, a les vuit, inauguració de l'exposició temporal de pintura sobre roba i seda, a càrrec dels alumnes del Cercle Artístic de Palamós. La mostra es podrà veure a la sala d'exposicions de La Gorga.

Demà comencen les activitats del Curs de Navegació Tradicional. Es tracta d’una iniciativa de la Càtedra d’Estudis Marítims, amb seu a Palamós, que pretén divulgar les tècniques de la navegació a vela i les característiques dels vaixells. El taller, que es fa aquest cap de setmana i el proper, combina les classes teòriques i les pràctiques a bord del veler ‘Rafael’.

I acabem amb sardanes. Aquest diumenge, audició i ballada amb la cobla Foment del Montgrí, al passeig del Mar de Palamós i a partir de les sis de la tarda.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...