Palamós farà una nau polivalent per als carrossaires.

03/05/2010 Societat


Una carrossa desfilant en el Carnaval de Palamós.

Una carrossa desfilant en el Carnaval de Palamós.

L’Ajuntament de Palamós destinarà més de 260 mil euros a la construcció d’una nau polivalent a les antigues instal•lacions esportives del Tennis. L’espai, que estarà enllestit a final d’aquest any, servirà per guardar-hi les carrosses de Carnaval. Els carrossaires han ocupat durant uns mesos un local de lloguer pagat per l’Ajuntament i ara s’estan en un lloc provisional.La ubicació dels carrossaires s'havia convertit en un maldecap des que, aviat fara un any, van començar les obres de remodelació de la nau dels cinquanta metres, el lloc que havien ocupat en els darrers anys. L'Ajuntament els va buscar una nau industrial a Sant Joan, que van ocupar fins que va acabar el contracte, el passat 31 de març, i el propietari no el va voler renovar. El lloguer li costava a l'Ajuntament tres mil euros mensuals. Abandonat aquest lloc, les carrosses s'han estat fins ara en una nau cedida per Ports de la Generalitat. Aquests pròxims dies, però, tornen a marxar i aniran a dues naus també cedides gratuïtament pels seus propietaris. Una està al carrer de La Font i l'altra a la zona portuària. Gràcia Artigas, regidora de Festes de l'Ajuntament de Palamós, ho explica.
CITA GRÀCIA ARTIGAS
Ara, l'Ajuntament ha decidit fer aquesta nau polivalent en l'espai que ocupaven fins no fa gaire les antigues instal·lacions esportives municipals del barri de Pla d'es Pla. L'equipament, que no estaria enllestit, com a mínim, fins d'aquí a sis mesos, tenia un pressupost inicial de 306 mil euros. La proposta s'ha redefinit i es quedarà en 262 mil euros. L'Ajuntament va acordar, en la seva última Junta de Govern Local, demanar una subvenció de 160 mil euros a la Diputació de Girona.


Gràcia Artigas



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...