29/04/2010 Medi Ambient
El Partit Popular demana que s’accelerin els treballs de neteja dels boscos afectats pel temporal de neu i vent del passat mes de març. Segons el portaveu municipal del partit a Palamós, Joan Fontanet, s’ha de fer un esforç extra abans de l’estiu per evitar que el risc d’incendi sigui insostenible.Des de les setmanes posteriors a la nevada del 8 de març, el Departament de Medi Ambient de la Generalitat ha posat a treballar brigades en les zones forestals més afectades. També hi treballen grups de reclusos vinculats als programes de reinserció social que promou el Departament de Justícia. Les actuacions, però, es limiten a obrir camins i a recuperar les infraestructures de prevenció d'incendis. Segons el portaveu del Partit Popular a l'Ajuntament de Palamós, Joan Fontanet, si no s'acceleren aquests treballs el risc de foc aquest estiu serà molt important.
CITA JOAN FONTANET 1
La Generalitat ha aprovat un decret d'ajudes que preveu contractar personal en atur per ajudar també en la neteja de boscos. En aquest cas, el PP de Palamós reclama que siguin treballadors amb una formació mínima en aquest camp.
CITA JOAN FONTANET 2
La Generalitat destina més de 20 milions d'euros a les feines per a pal·liar els efectes de la nevada als boscos de Catalunya, especialment a les comarques de Girona.
Joan Fontanet 1
Joan Fontanet 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...