28/04/2010 Societat
El Partit Popular de Palamós demana a l’equip de govern que agiliti la creació de noves places d’aparcament de cara a l’estiu. El portaveu del grup, Joan Fontanet, proposa utilitzar els marges del vial del port. Ho explicava ahir ell mateix en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA JOAN FONTANET 1
No és nova la proposta de Joan Fontanet de donar un únic sentit de circulació a tot l'eix que va des de Sant Joan fins a la Planassa i deixar aparcar en bateria en un cantó. Fontanet prediu que totes les avingudes que ara tenen doble sentit de circulació n’acabaran tenint només un per facilitar l’aparcament.
CITA JOAN FONTANET 2
El portaveu municipal del Partit Popular demana que des de l'Àrea de Mobilitat es faci un estudi detallat de les necessitats d'aparcament a Palamós.
Joan Fontanet 1
Joan Fontanet 2
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja funciona normalment, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat el seu funcionament normal, gairebé 5...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura 'La llegenda japonesa dels Koi' i taller d'estampació, avui als 'Contes musicats' de la Biblioteca
En l'última setmana del curs escolar, la Biblioteca Municipal de Palamós programa aquesta tarda...
18/06/2026 - Esports El Patinatge Club Palamós prepara el cap de setmana de Copa Catalunya
El Patinatge Club Palamós arriba a aquests dies previs a l'estiu, encara amb competicions en...