13/04/2010 Societat
El nou conveni que regularà les relacions entre l’Ajuntament de Palamós i el seu personal va tenir ahir un ampli suport dels treballadors. El document, que tindrà una vigència de quatre anys, es va aprovar amb un 71 per cent de vots favorables. Per primera vegada, el conveni regula conjuntament les condicions del personal laboral i del funcionari.A la votació per ratificar el document hi havia convocats gairebé 200 treballadors i la participació va superar el 85 per cent. Un 71 per cent dels treballadors va votar favorablement l'aprovació del nou conveni i un 28 per cent el va votar en contra. El president del Comitè d'Empresa de l'Ajuntament de Palamós, Miquel Martí, ha valorat avui així la votació.
CITA MIQUEL MARTÍ 1
El nou conveni és, per primera vegada, un document únic de referència per al personal laboral i el funcionari. El conveni fixa una jornada laboral per als dos col·lectius de 35 hores setmanals. Miquel Martí.
CITA MIQUEL MARTÍ 2
El conveni aprovat ahir, segons el Comitè d'Empresa, preveu plans de formació per estimular la millora dels treballadors municipals en les seves competències i, alhora, obre la via a la promoció professional. També s'apliquen nous criteris de gestió dels diners destinats a ajuts socials i de formació. El conveni del personal de l'Ajuntament de Palamós estarà vigent durant els pròxims quatre anys. El que hi havia fins ara ha funcionat durant setze anys.
Miquel Martí 1
Miquel Martí 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...