01/04/2010 Societat
Oncolliga Gironina organitza aquest dissabte un tast de bunyols al passeig del Mar de Palamós. Amb aquesta activitat, l’entitat vol recollir fons i donar a conèixer la tasca de suport que fa als malalts de càncer i a les seves famílies.Dissabte, Oncolliga muntarà una parada al passeig del Mar. Allà s'hi podrà fer un tast de bunyols i de vi dolç, a canvi d'una petita quantitat de diners. L'activitat té la col·laboració de les pastisseries i de les bodegues de Palamós. Oncolliga organitza activitats benèfiques durant tot l'any per recaptar recursos econòmics que paguin els serveis que ofereix gratuïtament als afectats de càncer i les seves famílies. Ho explica Hortènsia Doporto, delegada d'Oncolliga a Palamós.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO 1
Paral·lelament, Oncolliga ha posat en marxa recentment l'activitat 'Mou-te i fes salut'. Es tracta d'unes caminades que es fan tots els dimarts a les set de la tarda. Hortènsia Doporto en dóna detalls.
CITA HORTÈNSIA DOPORTO 2
La Fundació Oncolliga Girona - Lliga Catalana d'ajuda al malalt de càncer és una entitat sense ànim de lucre que es proposa millorar la qualitat de vida dels afectats per aquesta malaltia i també la de les seves famílies.
Hortènsia Doporto 1
Hortènsia Doporto 2
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...