Actes lúdics i culturals.

19/03/2010 Cultura


La gent de La Bambolina d'Anglès.

La gent de La Bambolina d'Anglès.

Ara veurem quins són els principals actes lúdics i culturals que es fan a Palamós avui i el cap de setmana.Després de la suspensió de la setmana passada, avui es recupera la sessió de les Converses de Taverna titulada 'La màgia de la pesca del calamar'. L'activitat comença a les set de la tarda i es fa a la taverna Ca la Pepa Caneja.

D'altra banda, La Mar d'Amics comunica que la tertúlia marinera prevista per a demà dissabte queda ajornada per la impossibilitat dels convidats d'assistir-hi. Aquesta entrega estava dedicada als instruments de navegació i es farà en una nova data que ja s'anunciarà.

Demà a la tarda, entre sis i vuit, es fa un taller en el marc de l'exposició 'Cine Club Bahía: fotografia i cinema a Palamós'. Es tracta d'una sessió dedicada a la classificació domèstica de les fotografies. Anirà a càrrec de la directora de l'Arxiu Municipal de Sant Feliu de Guíxols, Maria Àngels Suquet, i es fa a la sala d'exposicions de La Gorga.

També a La Gorga, en aquest cas al teatre, demà a les sis de la tarda hi ha una audició de guitarra, piano i cant a càrrec dels alumnes de l'Aula de Música F i G Ribot.

I la companyia La Bambolina d’Anglès representa aquest diumenge a La Gorga l’obra ‘Variacions del baró Rampant’. L’obra està inclosa en el projecte T de la Diputació de Girona i s’integra en la programació del primer Cicle de Teatre Amateur de Palamós. La funció començarà a les set de la tarda i el preu de les entrades és de cinc i deu euros.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...