11/03/2010 Medi Ambient
Camí d'accés al poblat ibèric de Castell, aquest matí.
L’alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, alerta de la situació en què han quedat els boscos del municipi, arrel del temporal. Les zones boscoses de l’Espai d’Interès Natural Castell-Cap Roig han quedat arrasades. Ferrés diu que totes les administracions s’hi hauran de posar a treballar fort perquè, en cas contrari, el risc d’incendi forestal aquest estiu es multiplicarà.Escoltem Teresa Ferrés, en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
Tot el corredor natural que va des del litoral de Begur fins a la platja de Castell, a Palamós, ha resultat extraordinàriament danyat pel temporal de neu i vent de dilluns passat. Els camins de servei que travessen l'Espai d'Interès Natural Castell-Cap Roig estan impracticables a causa de la gran quantitat d'arbres caiguts i es calcula que es necessitaran entre dos i tres mesos de treball per poder netejar-los. Els danys als boscos de l'Ardenya litoral també son quantiosos. Encara no s'han valorat els que ha patit la zona del massís de les Gavarres.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...