05/02/2010 Societat
Xavier Ribera i Antoni Morales, durant l'acte d'avui.
La Cambra de Comerç de Palamós ha organitzat avui una conferència de presentació de les novetats fiscals per a l’any 2010. El ponent de la conferència ha estat l’inspector d’Hisenda, Antoni Morales Martín, que ha estat acompanyat pel president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera.Pel que fa a les novetats que afecten l’IRPF, s’ha explicat que s’acaben les deduccions dels 400 euros, que s’incrementen fins al 19 per cent les retencions d’ingressos provinents de lloguers i que es manté la deducció per habitatge habitual.
Un altre tema destacat de la conferència ha estat la previsió d’increment del tipus d’IVA, a partir del dia 1 de juliol. Els tipus passen del 16 al 18 per cent i del 7 al 9, mentre que es manté el tipus aplicat del 4 per cent. Per últim, s’ha parlat de la reducció de la quota de l’impost de societats, si la facturació és inferior als 5 milions d’euros i es crea ocupació.
L’acte informatiu s’ha celebrat aquest matí a la seu de la Cambra de Comerç de Palamós i ha comptat amb l’assistència d’unes 40 persones.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...