L'Entesa dóna suport al referèndum del 28-F.

04/02/2010 Política


L’Entesa de Palamós i Sant Joan ha emès un comunicat públic de suport a la consulta popular que es farà a Palamós el pròxim dia 28 de febrer, sobre l’autodeterminació de Catalunya. L’Entesa veu aquesta convocatòria com una gran oportunitat d’exercir lliurement el dret ciutadà a decidir, sigui quina sigui la postura elegida.L'Entesa valora que aquest consulta popular hagi suposat la mobilització de moltes persones que han dedicat esforços voluntaris a un projecte comú. Això, segons aquesta formació, suposa esperonar la societat. També contradiu la forma de fer política de formacions com el PSC i CiU que, segons l'Entesa, s'estimen més una ciutadania endormiscada i passiva. Sigui com sigui, l'Entesa de Palamós i Sant Joan dóna suport al referèndum del 28-F a Palamós, en coherència amb els seus propis principis. Èrik Solés és regidor de l'Entesa a l'Ajuntament de Palamós.
CITA ÈRIK SOLÉS
La plataforma 'Palamós i Sant Joan per l'Autodeterminació' promou el referèndum no vinculant que es farà al municipi el dia 28 de febrer. Com s'ha fet ja en d'altres municipis catalans, es preguntarà a la ciutadania si estaria d'acord amb un procés que portés a la independència de Catalunya. Uns 15 mil ciutadans i ciutadanes de Palamós estaran cridats a votar en aquesta consulta popular. Cal recordar que, en aquest cas, també ho poden fer els estrangers i els qui tinguin a partir de setze anys. Les votacions es faran a la seu del sindicat agrícola i a l'Espai del Barri.


Èrik Solés



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...