13/01/2010 Societat
La televisió en sistema analògic deixarà de veure’s a Palamós el pròxim dia 25 de gener. A partir d’aquest dia només es podran veure els canals de la Televisió Digital Terrestre, la TDT. Per a una part de veïns del barri del Figuerar, que reben el senyal des del centre emissor de Palafrugell, l’apagada analògica s’avançarà uns dies i es farà el 19 de gener. En aquest cas, però, es tracta de molt pocs veïns. La immensa majoria de la població de Palamós es veurà afectada per l'apagada analògica el dia 25.
Per poder veure la TDT cal tenir l'antena adaptada. En aquest cas, es recomana als usuaris que s'adrecin al seu antenista, que els assessorarà sobre allò que calgui fer. Si tenim un televisor amb TDT integrat no ens caldrà fer res més. Si no és així, haurem de comprar un descodificador que permeti veure el senyal digital. Els ciutadans es poden informar de tot el procés d'adaptació a la TDT a través del telèfon 012 d'informació de la Generalitat de Catalunya o bé anant a l'adreça d'internet www.tdt.cat.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...