La plaça de Carme Maristany avança.

11/01/2010 Obres i Urbanisme


Les obres de la plaça de Carme Maristany, en la fase inicial.

Les obres de la plaça de Carme Maristany, en la fase inicial.

L’Ajuntament de Palamós treballa en la remodelació de la plaça de Carme Maristany. Es tracta de l’espai que queda al costat de l’avinguda del Mediterrani, a l’altura de la urbanització Roca Brava. La inversió supera els 70 mil euros i les obres haurien d’estar acabades dins d’aquest primer trimestre d’any.Entre els anys 2006 i 2007 es van remodelar els carrers de la urbanització però va quedar pendent l'arranjament d'aquesta plaça. Es va fer un projecte a banda, que va comptar amb la col·laboració dels veïns de la zona. Ho recorda el regidor d'Urbanisme i Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA
Les obres de reurbanització de la plaça de Carme Maristany es van iniciar al novembre. S'han fet uns talusos per suavitzar el pendent de la superfície. La plaça estarà envoltada d'una àmplia vorera, amb petites escales d'accés, i també d'un gran banc de formiguó en forma de semi-cercle. Per connectar el carrer de l'Escull amb l'avinguda del Mediterrani, la plaça tindrà un accés central per a vehicles, que se separarà de la resta de l'espai amb unes pilones. La plaça, que tindrà superfícies enjardinades, pavimentades i de sauló, disposarà també de mobiliari urbà, una font, jocs infantils i enllumenat públic.


Josep Buxeda



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...