21/12/2010 Societat
La caixa isoterma permet conservar el peix fresc.
La Confraria de Pescadors de Palamós i el Mercat de la Llotja del Peix organitzen una campanya per a fomentar el consum del peix fresc i de la gamba de Palamós aquestes festes de nadal. Per aquest motiu, les parades del mercat de la llotja regalaran, per la compra de peix fresc de Palamós, una caixeta isotermica que manté la frescor del producte fins al seu consum.Cristina Mañas, Cap de Llotja i de Qualitat Alimentària de la Llotja de Palamós, explica aquesta iniciativa.
CITA CRISTINA MAÑAS 1
Aquesta promoció té lloc durant aquesta setmana i fins dijous, en horari d’obertura del Mercat del Peix, d'un quart de cinc de la tarda fins a les vuit del vespre. La campanya, que s'anomena 'Fes-te el millor regal, peix fresc de Palamós', doblarà els obsequis durant dos dies. D’aquesta manera demà dimecres i dijous, els peixaters també regalaran als seu clients unes manoples i uns davantals de cuina. Cristina Mañas, cap de la Llotja de Palamós, recorda que aquesta campanya també té com a objectiu fomentar la marca de garantia 'Gamba de Palamós', com a producte de qualitat.
CITA CRISTINA MAÑAS 2
El procés de certificació de la marca de garantia és promocionat per la comissió reguladora d'aquest distintiu de qualitat, formada per l’Ajuntament de Palamós i la Confraria de Pescadors del municipi.
Carme Mañas 1
Cristina Mañas 2
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...