20/12/2010 Societat
L'AAVV estudiarà solucions per a la circulació a Sant Joan.
L’Associació de Veïns de Sant Joan aposta per un nou organigrama de funcionament, aprovat en l’assemblea de socis que es va fer aquest divendres. Desapareix la figura del president de l’entitat, que se substitueix per la d’un portaveu, i es creen quatre comissions. Són les d’Urbanisme i Planificació, Festes, Cultura i Relacions externes i internes, que ja estan treballant en diferents projectes.Ho ha explicat Rafael Bonillo, membre de l'Associació de Veïns de Sant Joan.
CITA RAFAEL BONILLO 1
Pel que fa a l'organigrama que va aprovar l'assemblea de divendres, Vicenç Puigneró, que fins ara era el president, passa a ser el portaveu. Mantenen els càrrecs Josep Andreu, tresorer, i Melanie Englert, secretària. El responsable de la comissió d'Urbanisme i Planificació és Martí Martinench. La de Festes està a càrrec d'Alain Solés i la de Cultura, de Josep Oliver. Per últim, Elsa Anton encapçala la comissió de Relacions. Rafael Bonillo es mostrava avui molt satisfet de l'alta participació que va tenir l'assemblea.
CITA RAFAEL BONILLO 2
El nou organigrama de l'Associació de Veïns de Sant Joan substitueix el que es va crear provisionalment ara fa sis mesos, quan hi va haver el relleu de l'antiga junta directiva.
Rafael Bonillo 1
Rafael Bonillo 2
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...