10/12/2010 Obres i Urbanisme
Obres del projecte 'Palamós millora'.
L’Ajuntament de Palamós ja ha aprovat el primer dels tres expedients de contribucions especials per l’arranjament de carrers del projecte ‘Palamós millora’. En aquest primer paquet, els veïns han d’abonar un total de 555 mil euros, el 34’7 per cent del que hauran de pagar finalment. Les obres del projecte es van començar a executar el passat mes de setembre i s’allargaran fins a l’any 2012.Fins ara, s'ha executat només una part de la primera fase. No obstant, aquest primer paquet de contribucions es cobra a tots els veïns afectats pel projecte que, recordem-ho, cobreix els barris de les Cases Noves, Mas Guàrdies i Eixample Nord. El que paguen ara els veïns és una mica més de la tercera part del total que hauran d'abonar per les obres. Ara els cobren això, cap a la meitat de l'execució de l'obra, pagaran un altre terç i, en el tram final dels treballs, el restant. Les obres del projecte 'Palamós millora' es van adjudicar per un preu de 5'7 milions d'euros. Els veïns en pagaran, en total, al voltant d'1'6 milions. Es fa, com dèiem, en tres tongades i en cada cas es pot fraccionar el pagament, abonant un interès. Ho recorda el regidor Joan Gea, que coordina el projecte 'Palamós millora'.
CITA JOAN GEA 1
Gea explica també que els veïns no fan el primer pagament fins que les obres han estat començades.
CITA JOAN GEA 2
La urbanització dels carrers de les Cases Noves, Mas Guàrdies i Eixample Nord ha d'estar acabada a mitjan any 2012. El projecte està subvencionat pel Pla de Barris de Catalunya.
Joan Gea 1
Joan Gea 2
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...