La Cambra de Palamós informa sobre els nous 'Incoterms 2010'

18/11/2010 Serveis


Moment del seminari a la sala d'actes de la Cambra de Comerç de Palamós.

Moment del seminari a la sala d'actes de la Cambra de Comerç de Palamós.

Amb l’objectiu d’oferir una informació imprescindible per totes les empreses relacionades amb l’exportació i la importació, l’àrea de comerç internacional de la Cambra de Comerç de Palamós ha ofert un seminari sobre les novetats i la correcta utilització dels ‘Incoterms 2010’. El curs ha servit per informar sobre les darreres actualitzacions d'aquestes normes de comerç internacional.Guillem Fernàndez, tècnic en comerç interior de la Cambra de Comerç de Palamós, explica en què consisteixen els incoterms.
CITA GUILLEM FERNÀNDEZ
El seminari, que es va fer dilluns al matí, va anar a càrrec de Xavier Yufera, advocat i assessor en comerç exterior. L'objectiu del curs és la correcta aplicació en els càlculs de preus d’exportació, els costos d’importació i la determinació de riscos davant pèrdues i danys a la mercaderia.També es va parlar de la vinculació dels incoterms a altres instruments i negocis jurídics com els crèdits documentaris o els contractes de compravenda.


Guillem Fernàndez



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...