17/11/2010 Societat
Voluntaris de la campanya de recollida d'aliments.
Palamós ha recollit gairebé tres tones de menjar per a families necessitades dins la campanya ‘Gran Recapte d’Aliments de Catalunya 2010’. La recollida es va fer aquest cap de setmana, amb la coordinació de la Taula Palamós Solidari i gràcies a la participació de més de cinquanta voluntaris. Pasta, arròs, llegums, galetes, llet i llaunes de conserves han estat els productes que més s’han recaptat. La regidora de Solidaritat i Cooperació de l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego, celebra l'èxit de la iniciativa a Palamós.
CITA RAQUEL GALLEGO
La campanya ha estat organitzada per la Fundació Banc dels Aliments amb l'objectiu de recollir menjar de primera necessitat arreu de Catalunya. Per fer-ho es van concretar 315 punts de recollida. A Palamós van ser els supermercats Sorli Discau, Caprabo i Gros Mercat. Aquí, la campanya va ser coordinada per les entitats que formen la Taula Palamós Solidari amb la col·laboració de 52 voluntaris. Concretament, vint eren de Creu Roja, tres de PROIDE i dos d'Acción Ya. L'escola Vedruna va aportar una persona, dues Càritas Palamós, vint Càritas Sant Joan i quatre la pròpia Fundació Banc dels Aliments. Federico Gómez Pardo, vicepresident d'aquesta entitat, dóna les gràcies a tothom que hi va participar.
CITA FEDERICO GÓMEZ PARDO
En total, s'ha recollit a Palamós 3.189 quilos d'aliments. D'entre els que més s'han recaptat hi trobem pasta, arròs, llegums, galetes, oli, llet i llaunes de conserves. La repartició d'aquests aliments estarà supervisada per l'Àrea d'Acció Social i Ciutadania de l'Ajuntament de Palamós.
Raquel Gallego
Federico Gómez Pardo
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...